LUNCH MED KATTIS

2010-03-11 @ 17:29:16
Runt klockan 13:30 tog jag bussen ner på stan för att möta upp Kattis och käka lite lunch. Det blev vårrullar, friterad kyckling, ris och sallad. Hur gott som helst. Buffe är det bäst som finns. Kostade bara 59 spänn och man kan ta nästan hur mycket man vill. Jag var tvungen att trycka ner locket på min låda för att det skulle gå att stänga den.
Sen gick vi och kollade i lite affärer. Vilket jag inte borde eftersom att jag ändå inte har råd med ett skit. Men duktig som jag är köpte jag inget. Kattis hittade ett linné dock, ett riktigt "Kattis-linné". Tjo!


Kommentarer
Postat av: fritzzz

skullente tackat nej till att hänga i det där lagerrummet med er. PUSS.

2010-03-11 @ 23:37:03
URL: http://ohsoslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0