GAGA OHLALA!

2010-03-04 @ 19:34:53

Då var jag klar med illustrationen av Lady Gaga. Använde mig av den här bilden. Är ganska nöjd med resultatet. Är ju som sagt inget stort fan (viktigt att poängtera!) av Lady Gaga, men som jag sagt tidigare, så är hon en rolig prick som har knasiga kläder. Även om hon inte var så utsvävande här kanske.

Förutom att ha gjort klart den här illustrationen så har jag jobbat hela dagen, typ. Plockade lite tidningar på morgonen mellan 06.30 till 08.30 och sen har jag suttit i kassan till 15.00. En snabb dag, men gud vad trött jag är. Ska leta efter en ny bild att börja på och sen kanske hoppa in i dsuschen och sen sussa, får se hur det blir.

Köpte föressten blekningsmedel idag, snäppet starkare än tidigare. Tänkte hälsa på hos Sandra imorgon efter jobbet och ta ett steg närmare blondinstadiet. Fotar sen så får ni se, de som nu känner sig nyfikna. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Spaceann

Gillar din look på bloggen..

2010-03-05 @ 18:08:19
URL: http://mammatilltrebarnsoker.blogg.se/
Postat av: aasajulia // a blog about me, my life and everything

Du är jätteduktig på att rita :) Exakt likadant som den bilden du ritade av ^^

2010-03-05 @ 18:19:51
URL: http://aasajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0