DESIGNAR SYRRANS BLOGG

2010-03-14 @ 23:54:14
Har fått i uppdrag av min lillasyster Fia att göra en bloggdesign till hennes blogg, cykelnyckel.blogg.se. Har gjort grunderna men tänkte ta tag i resten på onsdag, då jag är ledig från jobbet. Ska bli riktigt kul och jag hoppas hon blir nöjd. Hennes krav har varit att det ska vara ljusblått med och att det ska vara en "lätt" bloggdesign. Så jag hoppas jag möter hennes förhoppningar.

Så! Om det nu finns någon som vill att jag ska göra en alldeles egen bloggdesign till någon så är det bara att kommentera så ska jag se vad jag kan göra.
Frågor som jag vill ha svar på då är: 1) Vilka färger vill du ha med? 2) Hur vill du ha den uppbyggd? (T.ex. menyn på höger eller vänster sida osv.) 3) Skicka bilder som du vill ha med i headern eller säg till om du vill att jag ska illustrera  en bild av dig t.ex.

Jag kommer ta 100:- per bloggdesign. Men då kommer jag naturligtvis att jobba på designen tills du är nöjd :) Tjo!

Kommentarer
Postat av: sandra. THE CENTER OF THE UNIVERSE

ahmen! vilken fin grej! kan du inte fixa en åt mig med då eeh?! så kan vi skita i betalningar hit och dit? eller what say you?

2010-03-16 @ 19:03:47
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0