The Dog days are over soon baby

2010-01-28 @ 02:30:00
Jao. Vi kämpar och strugglar på och allt kommer bli great till slut, det vet jag. Men vem fa-an har sagt att något ska vara enkelt egentligen? Börjar lära mig att inget är direkt enkelt någon gång, kanske lika bra att vänja sig vid det och sluta bitcha över allt.

Ska ta och slänga upp resten av Amsterdambilderna, men eftersom att blogg.se strejkade senast jag var på g så har jag inte orkat ta tag i det igen (bilderna kommer mor och far).

Har spenderat de senaste typ 5 (kanske?) dagarna hos SonSon i Haninge. Myst, gått på hundpromenad till Statoil ett antal gånger, sett Snabba Cash på bio (den var ganska bra faktiskt, men som vanligt så är ju alltid boken bättre..).
Imorgon ska jag jobba från 15-19.30, tänkte att man kanske skulle ta orken att diska den gamla disken som legat i diskon i flera dagar nu. Kommer snart börja växa saker och djur kanske till och med börjar utvecklas, yuck.

Funderar fan på att konvertera till Mac. Är otroligt sugen på en MacBook efter att ha varit hos Sonny och använt hans nästan hela tiden. Där kan man verkligen snacka om bärbar, långt ifrån vad min är som typ väger 10 tegelstenar. Men jag ska ha ett rådslag med far Åke och se vad han säger. Går att lägga upp på avbetalning och så. Men ah, ska se först om jag får jobbet på Gärdet. Ska ringa imorrn och se vad de kommit fram till. Skulle vara otroligt kul. En fet omväxling och så. Behövs.

Ska ta och krypa till kojs. Här kommer lite bra ny musik (MTV 2 är hundra miljoner gånger bättre än vanliga MTV!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0