UPPE MED TUPPEN

2010-02-17 @ 10:27:19
God morgon folks. Vaknade av att min granne väsnades med något som lät som slipning av något. Blev galen och bestämde mig för att gå upp. Vilket i sig är ett världsrekord i min värld. Tror det var flera månader sedan jag gick upp såhär tidigt. Så ja, jag känner mig lite stolt. Trött, men stolt.
Sitter i soffan med min äckliga tranbärsdricka (som jag förresten börjar gilla, nästan..) och kollar på Greys Anatomy på kanal 5. Kan vara mysigt att kolla på men inget som jag följer direkt.
Så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra innan jag måste iväg till jobbet. Kanske kolla på Watchmen. Har aldrig kunnat kolla på hela filmen en enda gång, har alltid somnat. Men jag tycker den är mysig på nått sätt. Fint filmad och så.



Kommentarer
Postat av: Adelinn

sv: niiicefan! hur länge var ni där och vad gjorde ni om dagarna? :)



härlig header förresten. ;D

2010-02-17 @ 10:32:53
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: Adelinn

sv: gött gött o fira nyår där ju! :D hihi.

2010-02-17 @ 10:39:21
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0