SEMLOR TILLS JAG SPYR

2010-02-17 @ 00:05:39
Hard work, work. Lite jobb idag mellan 6 till 12 i frukten. Hoppade sen in i bageriet och hjälpte till med semelbakningen, herregud vad trött jag är på semlor. Men två timmar extra betyder lite mer klirr i kassan iallafall.
Sov hos Sandra och Kim igår. Fick håret lite mer blonderat, så det är på gång. Känns kul med något nytt. Men nu måste jag köpa mer blekningsmedel innan vi kan fortsätta. Sandra är grym. Ska ta och klippa topparna också, behövs verkligen.
Är ledig imorrn vilket betyder chill och pepp inför torsdag då jag drar med Sonny och hans boys på Jedi Mind Tricks med R.A The Rugged Man som förar på Debaser Medis. Kommer bli awesome!
Har även rensat i min filmhylla så det kommer komma upp en hel del filmer på min tradera inom snar framtid. Kolla in mina auktion här http://www.tradera.com/auktioner/krapnekk !


Plåt-Niklas.



Busig bebis.



Iller-killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0