NY DESIGN!

2010-02-26 @ 21:28:52





Som man ser så har jag slängt upp den nya designen. Funderade på att ha en bild på mig, men eftersom att jag bara har en massa gamla bilder på mig så känns det inte så skoj. Ska ta och styra upp min kära Pentaxkamera. Saknar fotandet och allt redigerande ju!

Annars så snörvlar och febrar jag vidare. Blir inget jobb imorrn heller. Lagom kul när man får höra att det inte finns någon som ens kan ta min tid. Nej, nej, nej. Inget dåligt samvete alls, nej då. Men är man sjuk så är man. Vad ska man göra? Just nu kan jag inte göra mer än att kurera mig så mycket som möjligt och komma med nya friska tag tills nästa jobbdag. Hare!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0