I'LL NEVER FIT IN YOUR PICNIC SCENE

2010-04-22 @ 22:12:01
Hej, alla miljoner läsare. Vet att ni saknat mig. Nej, skämtåsido. Har varken miljoner läsare eller folk som saknat mig. Har varit ledig, chillat med folks och jobbat lite smått. Peppar inför valborg i Uppsala och ber alla jävla makter att det inte snöar. Då är det fan illa. Jaja. Trött, trött, trött. Upp och jobba imorgon igen, fats inte förrän kl 12.00 iofs, så det är ju skönt.
Har fått en request av Jenny på jobbet att göra en illustration av henne. Det är på gång. Har bara inte haft orken/inspirationen för tillfället. Tjo!

Ps. Ge mig sommar, sol, Oslo, vänner, fester, festivaler och allt sånt.


But I'm still attracted to my beautiful depression.


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu jävlar har jag hittat hit, och du blir aldrig av med mig! :D

2010-04-23 @ 17:28:18
URL: http://babylarva.faktisk.se
Postat av: Henna

Awesome! <3

2010-04-23 @ 17:31:54
URL: http://hfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0