På väg, på g, på startbanan, på flaxtåget...

2009-09-03 @ 20:22:03
Hemma efter att ha rännt runt på Uppsalas gator och käkat middag hemma hos familjen. Lyckades få iväg nästan alla CVn. Tyvärr så var det fullt överallt, men när jag drog till Gränby Centrum så lät chefen på Systemet väldigt positiv och glad även om det inte fanns någon tjänst just nu, men hon sa att hon skulle ringa mig så fort det kom upp något. Drog också till Coop som ligger precis mittemot Systemet i Gränby C. Och där lät det som att jag kunde få jobb på direkten. Ska ringa en Olle imorgon och se vad han säger.

Betyder alltså att det nästan är dags att börja råkolla efter lägenheter i Uppsala. Mamma försöker övertyga mig om att det går ju att bo i Enköping, lite centralare då och fortfarande pendla. Men OM allt skiter sig med Uppsalaplanerna så kanske jag fixar en ny lya i Enköpings centrum. Jaja, men jag vill helst ifrån Enköping ändå. Men det verkar ju se ganska ljust ut för tillfället iallafall, håller tummarna.

Sitter och lyssnar på Jay-Z's nya album The Blueprint III. En låt har fastnat hittills och det är "Empire State Of Mind Feat. Alicia Keys". Annars är jag inte så imponerad, men det kan ju förändras ganska fort det där. Med vissa album så måste man lyssna ett tag för att digga. Får se, får se.

Latest news också! Göteborgs Rapé portionssnus har bytt design på sin dosa. Trodde att jag hade köpt fel sort när jag köpte en dosa tidigare idag. Spexigt värre, eller pördigt till och med? Nej, fyfan, inga Mogifasoner här.

Peys..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0