Inflyttningsfest su casa Adam & Paulina

2009-09-28 @ 21:24:03
Här kommer bilderna ifrån Fredags. Inflyttningsfest som sagt i Adam och Paulinas nya kvart. Massa folk som jag aldrig sett förut. Kände igen några få. Men det var trevligt ändå, längesen jag träffade Adamsnubben.
Planen var att jag skulle dricka mina fyra cider, hänga där ett tag och sen dra mig hemåt, men jag råkade dricka två groggar också och var inte hemma förräns 5 på morgonen. Så kan det gå som man säger.

Sliten efter jobbet, men det var bara att rycka upp sig och styra upp sig inför fest.


Såhär ser jag ut när jag plattar håret, haha. Ett evighetsjobb fan.


Väl på festen så vare tydligen tattoognuggisdags, haha hmh.


För vargar är ju the shit...


Kommer inte ihåg att det var någon som hette Penis..


Vuxna män gör saker tillsammans.


Adam dansar litegranna tror jag.


Pussinuttigt.


Sen hittade jag tydligen en keps? Och så bjuder jag på posen.


Jag och Paulinabruden.


The Return of The Witchnose.


Paulina, Rickard och Adam.


Soffpotatisar.


Vader droppade förbi ett tag.


Adam hade sååå kul att han pissade på sig.


Haha.


Micke och Adam.

Kommentarer
Postat av: Omgerzz

Omgerzz heta beacooooonz

2009-09-30 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0