Goder morgen

2009-09-25 @ 14:51:02
Vaknade för någon timma sen och kände att fan vad skönt att vara ledig. Jobbar imorgon igen, men men. Pengaflödet blir större till nästa månad. Hoppas bara att jag inte insjuknar, för igår hade jag ont i halsen och kände mig lite konstig i huvudet. Mamma har tydligen feber så jag kan inte käka middag där idag. Alla är fan sjuka. På whiteboradtavlan på jobbet ser man alltid att det är minst 5 personer som är sjuka. Men det är väl sådana tider nu.

Ska snart ta bussen ner på stan och handla förnödenheter, mat och sådant. Men jag måste äta något först, men jag har inget som går snabbt att laga.. aja.


Solen verkar inte lämna oss än, gött det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0