Gårdagens och idag

2009-09-30 @ 15:19:16
Igår jobbade jag 7-17. Jag går upp är redo att jobba, tar bussen och är där precis till klockan 07.00. Men sen visar det sig att jag inte alls ska jobba egentligen. Linn har tydligen gett mig en tid som inte finns. Men Malin på Välmående var sjuk så jag fick hoppa in där. Skönt med tanke på cashen men det skulle ha varit grymt skönt att få åka hem och somna om. Men men. Så jag började plocka upp shampoo -och balsamflaskor. Sanna är lika trött som mig och vi har gäspningsmaraton.
Dagen fortsätter i samma otursanda. Jag lyckas få en shampooflaska rakt i pannan plus att jag lyckas skära mig i tummen med kniven man använder när man ska sprätta upp kartonger och till sist så knockar jag min knoge i en hyllkant så att det börjar blöda där med. Utöver allt det så tappar jag saker hela tiden. Är man för trött så är man.

Skulle ha åkt till Elias, men hans syrra och hennes kille är på besök från Stuttgart och det var sista dagen innan de skulle åka hem så han skulle käka middag med de och så, så jag åkte hem istället. Hann med snabbussen hemåt. Somnade nästan på den som vanligt. Kommer hem, lämnar saker och cyklar sen till ICA Nära för att hämta paketet från Caliroots, yey. Så nu har jag fått mina tees och behöver inte betala förräns den 30e oktober, sweet.

Hade ju tänkt skriva allt det här igår, men jag somnade på soffan efter att ha käkat och kollat på Twilight. Vaknade 3 på natten och förflyttade mig mot sängen. Orkade inte ens tvätta bort sminket. Så nu sitter jag här med gammalt smink och är seg. Ska ta och hoppa in i duschen och styra upp mig. Kanske drar förbi päronen och käkar middag där.

Imorgon vankas det jobb igen 8-17 och på fredag 17-22.15 och sen drar jag till Uppsala och partajar litegranna.


Mitt försök att ha långa naglar verkar skita sig. Går inte så bra när man blir mörbultad på jobbet.


On my way home.


Ena tishan.


Och den andra. Eftersom att de är M för snubbar så fåre bli oversize.


Eftersom att jag inte pallade diska så fick det bli en mozzarellapizza istället. Kollade på Twilight också.


Fett gott va.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där pizzan ser jävligt god ut :D

2009-09-30 @ 15:33:19
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0