Getting them out of your heart is another story

2009-09-20 @ 00:52:39
Har The Funeral med Band of Horses på repeat och saknar. Det skär lite sådära, som det brukar göra. Och jag är rädd och glad på samma gång. Rädd för att samma sak ska utspela sig igen och glad för att jag kan hoppas på att vi har lärt oss av det förgågna. Att all ski på något sätt gör så att vi kanske förstår varandra något bättre iallafall.

Och jag vet att det är många som kommer ha åsikter om allt, men låt mig få göra min skit tills jag är klar. Livet består av en massa upprepningar, på olika sätt och man lär sig nya saker varje dag.
Orkar bara inte gå omkring och oroa mig för VAD som KANSKE kan hända, för det vet jag så väl redan, som om jag inte tänkt igenom allt hundra gånger. Men. Så fort vi står där mittemot varandra så försvinner allt, alla tvivel som jag hade och all dålig spänning emellan oss. Om vi stödjer varandra så kan vi komma hur långt som helst.

Jag hoppas på det iallafall... sen får vi se var tiden för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0