8 SEPTEMBER 2009

2009-09-08 @ 19:46:56
Up and running efter att ha tagit en 3-timmars powernap och diskat min gigantiska disk. Jobbade lite idag, var på brödavdelningen och gick igenom allt som man ska göra där, rensa, beställa och så vidare. Blir asbra det där. Jobbade bara 6-12, fast bussen kom inte så jag var inte där förräns 6.30, men men. Vad ska man göra när bussar inte går som de ska?
Jobb imorgon och en vecka framåt. Ska lära mig kvällsjouren på golvet, så det blir att lära sig mer imorgon också. Gäller att vara alert och så. Men det kommer gå som en smäck. Mer timmar, mer pengar. Goodie, goodie.

När jag kom hem så såg jag att jag hade en ny dörr, en säkerhetsdörr. Asbra för jag hör inte ett skit från trapphuset. Den har också ett extralås så att man känner sig lite sådär extra säker. Skönt att min gamla nyckel funkar, eftersom att en av de tre nycklarna har Elias. Som han nu har hittat, gäller bara att hämta den. När det nu blir.

Funderar på att lägga ut några av mina Bagheera-Wcts på Tradera. Använder knappt någon av de, men jag ska spara minst en iallafall. Det som är najs är att de alltid brukar gå åt och man kan få några hunkor för de också.

Aja, nu ska jag chilla vidare. Kolla på teve och sedan försöka lägga mig tidigare än vad jag brukar.

Peys peeps, laters...


Yoggi Jalla och jag är uppe med tuppen. Pigga som attsingen.

Såhär mörkt var det imorse när jag väntade på bussen som aldrig kom. Fifan.

När jag kom hem fick jag se det här, trevligt. Men nu har man en ny bra dörr iallafall.

 

Trött som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0