4 SEPTEMBER 2009 - Den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam

2009-09-04 @ 20:36:51
Kom hem från päronen för ett tag sen. Käkade lite pommes och burgare med mor och syskonen. Snackade lite skit och sen körde jag och mor för att hämta cykeln. Mami sa att de kommer nog inte ha råd att köpa lägenheten av mig så det blir nog att sälja istället. Måste fixa lite småsaker i lyan innan dess och så då.
Ska gå igenom hela Uppsala på hemnet.se och se om man hittar något värt. Kommer ju upp nya kvartar hela tiden.

Glömde ju såklart att ringa Coop-snubben idag, men jag ska pröva i helgen och se om han jobbar då, vilket jag tvivlar på, cheferna brukar vara lediga på helgerna. Annars får jag ta ringa på Måndag istället. Hoppas bara att det inte har skitit sig och att det finns någon tjänst kvar överhuvudtaget. Får hålla tummarna helt enkelt.

Jobb imorgon, skönt faktiskt, skönt att hålla sig sysselsatt med något. För jag vet hur det blir när jag inte har något att göra, hjärnspökena kommer och får en att fucka ur. Men jag märker själv att jag börjar komma underfund med hur man ska få skiten att försvinna och gå över. Making progress on my own. Walla.

Peys, laters...


Upp i näsan-bilder är the shit föressten.


Skitväder i väntan på bussen ner. Hösten har kommit för att stanna.


Lyssnar in mig på nya skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0