240909

2009-09-24 @ 21:47:08
Den här dagen har bestått av jobb mellan 06.00 till 16.00. Var helt vimsig på morgonen så jag lyckades strula till det med brödreturerna, men eftersom att leverantörerna är så otroligt snälla och hade fett med överseende så gick det bra ändå. Dagen slutade bra, fick allt klart och så. Kom hem runt 5 snåret och la genast in en Ristorante Mozzarellapizza i ugnen, så otrooligt gott. Min nya last, lätt.

Imorgon är det löning och jag fick mer än vad jag trodde jag skulle få faktiskt, alltid sjyst när det är så och inte tvärtom. Är dessutom ledig imorgon, vilket är skönt och värt. Men en grej som dock inte är skönt och värt är att jag har börjat hosta och det svider i halsen. Ska nog bannemej krypa ner i sängen och kurera mig snart. Kanske läsa lite först och sen sova. Skulle vara mysigt om en viss Elias låg där och väntade, men jag ska ta mig en tripp till honom i början av veckan. Har något att se fram emot.

Jobbar hela helgen men på lördag ska tydligen Adam och Paulina ha sin inflyttningsfest så jag funderar på att ta en sväng förbi och kolla läget efter jobbet. Har inte träffat Adam på år och dar ju. Kanske köper någon cider, men eftersom att jag ska jobba 12.30 på Söndagen så tänker jag ta det lugnt. Den 2a oktober är det fest hos Emil och Liselotte och den 3e är det personalfest, så jag får min beskärda del den helgen.

Kollar på Lyxfällan på 3an och det paret verkar inte fatta vilken skit dom har satt sig i. Bruden verkar vara mest puckad. Blir galen fan. Jaja. Beställde två tees från caliroots.com, såg att man kunde välja att betala den 30e oktober, vilket är bra för jag får större lön den månaden och totalt blev det 600 kr ca. Sjysta som fan, synd bara att de inte finns i tjejmodell, lite smalare lite längre, men men.

TTT- Trött tönt typ.



Tishorna som jag beställde idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0