21 SEPTEMBER 2009

2009-09-21 @ 20:53:29
Har varit en hardworking girl hela dagen idag och jag försov mig INTE. Var en brödbitch idag mellan 6.00-16.00. Hela dagen har gått assnabbt. Ett nytt ansikte, Stefan tror jag han hette. Verkar trevlig.
Tog sen bussen hemåt, snackade med Kattisbruden hela vägen hem nästan tills jag höll på att somna. Vi skulle ha Skypeat, men jag är för trött för att köra min text.

Imorgonkväll så får jag herrbesök av ingen mindre än Elias himself. Vi ska käka Ristorante-Mozzarellapizza och mysa. Saker känns som att de faller på plats och ett lugn har sköljt över mig på något sätt. "Is this the kind of love that my mom used to warn me about?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0