19 SEPTEMBER 2009

2009-09-19 @ 19:46:14
Kom hem runt 16 idag. Var en kul kväll/natt igår även om Lina och Nicki inte kom in. Eller Lina kom in men Nicki hade glömt sitt legg. Så det vart lite knas och så. Men kort och gott så va allt kul ändå. Kan ha blivit aningen för full, speciellt när ordningsvakten frågar en hur man mår och man känner magen vrida sig. Bara han hade låtit mig sitta kvar så hade det gått över och så hade allt lunkat på. Men men, man lär väl sig förhoppningsvis iallafall.

Vi tog sen en buss till Bro och beställde taxi till Bro Station, men bussen stannade ju såklart inte där, men vi hade en jäkla tur att taxin åkte förbi oss när vi började gå mot stationen. Så jag, Nadine, hennes brorsa och hans polare tog taxi från Bro till Skokloster. Otroligt skönt att få sova i en stor säng och inte ute i kylan, haha. Så farligt skulle det nog inte bli, men man vet aldrig, någon gång ska ju vara den första eller..? Inser att jag ringde en massa pinsamma samtal och gjorde bort mig, men ah. Jag bjuder på det people...eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0