Fast i en död romans

2009-10-07 @ 18:20:19
Jag inser att mitt lilla leverne kanske inte är det bästa ur hälsosam synpunkt. Till exempel att det första man äter när man går upp är chips och sen runda av det med en snus. Sen att man går upp alldeles för sent och får ångest för det är ju inte heller sådär jättebra.
Och jag är fan fast i en död romans, en romans som dog för flera år sedan. Sitter och kämpar för att inte ringa eller smsa. Bra att man har sina vänner som man vet att man kan ringa och bara spy ut allt inför. Men ibland orkar man inte ens det. Men jag kommer nog ringa Kattisbruden snart.

Ledig imorgon också. Ska fan lägga mig tidigt så att jag inte är död på fredag. Tog två nya tider idag på jobbet idag också, ipool.se är fan grymt bra.
Tror faktiskt jag tar och drar till Götet den 26e och hänger med Kattis och sen så drar vi tillsammans till Stockholm när Centralskolan ska köra på Stampen den 29e (har ingen aning om var det ligger, Sthlm vet jag, men varfan i Sthlm?) Blir asbra iallafall, det känner jag.



Kommentarer
Postat av: kattfan

<3



det ligger i gamlastan

2009-10-09 @ 00:57:38
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0