Vi ba' chillar & hare bäst

2009-11-14 @ 22:55:21
Ah, typ så är tillvaron just nu känner jag. Har typ bott hemma hos Sonny senaste veckan. Jobbat lite och sen åkt tillbaka till Handen och haft det gött med grabben. Igår drog vi hem till mig och chillade vidare i Onebuying. Kollat på massa film, sovit, myst, käkat och sånt. Mami kom förbi med nya överdraget till soffan och det vart lite piggare i vardagsrummet (tack mor! <3).

Bloggen har fått lida fett, men nuförtiden så har det hänt en hel del, börjar få ett liv igen så att säga, haha. Sen har min kamera dött, typ, så jag har inga djupa och svåra bilder att lägga upp. Får se om tomten kommer med någonting i år. Skulle vara fett med Samsungs nya ST550, med dubbla displayer. Men men. Kanske ska ta och köpa ett nytt kamerahus, för objektiven funkar som de ska iallafall, även om mitt 18-55 mm objektiv är aningen slitet.

Imorgon vankas det 5 timmars jobb vilket blir dubbelt eftersom att det är söndag. Sedan blir det jobb måndag och tisdag, ledig ända tills på lördag då det vankas jobb samt på söndag. Så kommande vecka blir slapp igen. Slänger upp en skön låt, nu kommer nog Sonny bli nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0