092711

2009-11-27 @ 12:29:44
Vaknade för någon timma sen. Skulle ha jobbat 17-22.15 idag, men jag kände att min höft inte pallar springa omkring på golvet, eller snarare, halta omkring på golvet. Funkar fan inte. Men eftersom att Birgitta är så jävla bra så fixade hon helt alltihopa, som vanligt. En fetingstor eloge till henne!

Idag ska jag lugnt och sansat ta och hämta min adidasjacka hos Ica Bergvreten och sen åka till Sonny och chilla där. Jobbar 10.30-16 imorgon och eftersom att det är 100% OB efter 12 på lördagar så tjänar jag in den här dagen. Sitter i kassan, så jag slipper slita ut min höft. Fan, jag låter som en gammal tant som brytit lårbenshalsen ju. Men det gör så grymt ont. Smärtar när jag ska resa mig upp i sängen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0