091102

2009-11-02 @ 23:02:07
Första jobbdagen efter en veckas ledighet. Rasslig och rosslig i halsen, men det är bara att kriga på. Pengar behöver man och då måste man jobba. Imorgon vankas det jobb kl 06.00 till 14.00 och sen sätter jag mig på pendeln till Haninge och grabben. Kanske bli bio om inget annat crazy händer. Men i vilket fall så blir det fett och bra och så, häh.

Min kära gamla systemkamera har börjar strejka. Inte helt än, men det går inte att fota med blixten. Vilket är grymt irriterande. Måste fan ta och lösa det när jag får nästa lön. Samt nytt batteri till datorn. Massa att införskaffa egentligen plus att det är jultider och när jag får nästa lön så måste jag köpa julklappar. Aja, det löser sig. Brukar göra det.

Ska ta en dusch och packa inför imorrn. Här är en skön låt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0