090911

2009-11-10 @ 01:53:00
Det är väldigt uppmuntrande när det är mörkt ute hela jävla dagen. När jag åker till jobbet är det mörkt och när jag kommer hem är det till och med mörkare. Men när man vet att man kommer få mysa med grabben imorgon så spelar sådana värdsliga saker inte så stor roll.
Jobbade 7-17 idag och efteråt fick jag massage. Var helt groggy efter det och såklart så somnade jag på soffan när jag kom hem, som vanligt. Imorgon är jag ledig, vilket innebär att jag måste ta tag i min jävla disk. Känner att jag har jävligt mycket intressant att skriva nuförtiden. Men jag antar att mina tankar är någon annanstans typ. Heh.

Jocke tipsade om Yeasayers nya singel "Ambling Alps", den var okej faktiskt. Det är den första låten de spelar i det här klippet och sen kommer "Tightrope" efter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0