Tillvaron i paradiset

2009-05-25 @ 01:03:10
Det är alltid värst på kvällen/natten.Grubblar och grubblar, kommer få feta rynkor av mitt grubblande när jag blir tant. Och när man grubblar så försöker man ju sortera och reda ut saker, men det har ju den helt motsatta effekten.
     Känns som att jag aldrig mer kommer att ha kul igen, vilket jag vet att jag kommer ha. Men allt är jävligt jobbigt just nu. Det var ju inte såhär det skulle bli. Jag har inte höga tankar om mig själv i nuläget.

Jobbar nästan hela veckan, vilket betyder klirr i kassan, much needed. Fick ihop en hel vers när jag var hos Kattis igår också, måste få klart den innan vi drar till Malmö.

Orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0