Hard knock life... eller?

2009-05-15 @ 01:27:29
Jobbade 4 timmar idag mellan 16.00 till 20.00. Var chill, inte för mycket folk och så. Fick hjälpa en ny brud i kassan litegranna också. Jag hoppas fan jag får ett sommarschema, för jag behöver verkligen the money.
      Imorrn ska jag hooka upp med Kim som jag inte har träffat på över ett år fan, tror jag om jag tänker efter. Han ska komma hem till mig och kolla in min lägenhet. Har bott här i över 2 år och han har aldrig varit hemma hos mig efter att jag flyttade hemifrån. Lillebror fyller år också, ska ta och köpa något imorrn innan jag drar till familjen och käkar middag.
     På tisdag är det uppkörning nummer 2 och den här gången då jävlar och om jag klarar den så har jag bara det där jävla teoriprovet kvar, men nästa gång kommer det att sitta som en smäck fan.
     Snackade med Lina för ett litet tag sen. Det verkar som att allt bara rasar för alla runtomkring mig, samt för mig själv. Även om det känns som en lite vändpunkt just nu. Vafan ska det va så för. Jag skyller på lågkonjukturen, eller nått sånt.

Peys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0