Dom hade mycket att säga

2009-05-28 @ 18:12:54
     Jaha. Kan ju säga som så att jag visste hure skulle sluta. Men jag sket i det och körde på ändå. Dumt av mig eller? Kanske värt ändå. Hade ett värt snack och det kändes bra efteråt, när jag gick mot Svartis med tårar och smink blandat i ansiktet, drickandes min näst sista cider. Fett kallt och jävligt. Men är man dummer så är man vafan.
     Har lite brådis känner jag, måste få låtjäveln klar innan vi drar till Malmö, men jag kommer ju inte på någon refrängjävel. Kanske borde byta beat som ger bättre plats för refräng, men om jag inte blir klar så finns det annat man kan köra liksom.

     Borde ta och laga käk. Dagens matintag har bestått av Yoggi yalla och sourcreamchips. Det blir väl burgare och potatismos idag igen känns det som.
     Jacke tipsade om den här snubben här nedan. Och han råkar alltid sätta huvet på spiken näre kommer till musik, nästan alltid.

Peys brös!



Ullig katt.

Kommentarer
Postat av: Mikey

henna! du vet väl att andreas grega är med på "mammas gata" med promoe haha, ;)

2009-06-02 @ 08:29:05
URL: http://hihavanna.blogspot.com
Postat av: Henna

Jaa, såklart :P

2009-06-03 @ 00:04:31
URL: http://hfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0