Psyche your mind and forget about time

2009-03-02 @ 20:44:17
I övermorgon är det tentadags och jag känner bara att det får bära eller brista. I värsta fall får jag göra omprov helt enkelt. Jag kommer inte dö och världen kommer inte gå under insåg jag idag.
Ska chilla imorgon, jobbar 16-20 också, vilket är najs, 4 timmar bara. Ska försöka hinna kolla lite på plugget och också.
Efter tentan så ska vi dra ut på krogen, kanske käka något och dricka litegranna sådära. Blir trevligt som fan kan jag tänka mig.
På lördag ska jag vara med på en Tjejdag som ska vara någonstans i Uppsala. Är ju med i styrelsen för Run The Show och jag kommer väl vara där och låtsas att jag är på något haha. Det kommer vara en rap-workshop för bara tjejer, plus en massa annat tror jag. Vet inte vad jag ska fylla för funktion, men man får cash, så vafan, 2 timmar liksom. Får snacka med Kattis och kolla läget lite. Köpte Elias födelsedagspresent idag också efter pluggandet. Hoppas han blir nöjd, annars så har jag ju sparat kvittot ifall jag var helt ute och cyklade.

På det hela taget så känns läget bättre. Ska ta en helg och dra till kära Fridabruden och bara chilla och ta det launa.
Messade Ehlin om fotojobbet, har fortfarande inte fått några tider eller anvisningar hur jag ska fylla i alla skatterna på f-skattsedelsansökningen. Hoppas hon mailar snart, så att jag vet hur jag ska planera de kommande veckorna.

Hare göttis!


Övningskörde med mor i söndags och solen låg på som fan så glajjorna åkte fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0