Med papper och penna

2009-03-23 @ 23:42:01
Jahaja, då har man gjort sin rapdebut då. Hahaha. Spelade på Grand med Kattis i söndags. Det gick bra, även om de spelade fel låt i början och även om  jag missade en bit i slutet och stod och fyllde ut med "kom igen, kom  igen, kom igen!"
Vilket jag fick höra ett antal gånger av Elle, Gabbe och Jacke sen efteråt. Men jag är nöjd och glad ändåså!

Har en massa skolgrejjer som ska in på fredag. Så jag är lite småstressad. Imorrn ska jag på riskettankursen och sen äre skola. Har skickat in min kassa textanalys som jag gjorde klar på några timmar idag. Men men. Palla bry.

Hej hopp snopp, dags att knyta sig rå. Peys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0