Wallakbam!

2009-06-09 @ 19:24:37
     Saker artar sig fan. Skööönt. Har bokat bussbiljett till Oslo och bestebruden Frida! Drar den 26e sådär lagom efter löning och det blir fett som fan. Drygt med 7 timmars bussresa, men det är billigt iallafall jö.
     Röstade i söndags också, vuxenpoängen skramlar in. Fick bli miljöpartiet, de tycker vettigt om vettiga saker samt att de är emot hela fildelningscirkusen också. Såg att de kommer få 2 mandat i EU-parlamentet, så you go green!
     Kom nyss hem från syrrans uppträdande på hennes skola. Lätt bäst av alla. Haha, visste inte att man fortfarande körde de där sidostegen som man själv gjorde när man dansade till Spice Girls och jag var Victoria, haha. Syrran spelade en Björn Afzeliuslåt, tror den heter "Du är det finaste" kanske, men ni vet nog vilken jag menar. Grymt bra. Det var en gubbe som gratulerade min mor och sa att alla som går på den här skolan blir bra. Då sa mamma "Jag tror det ligger i generna snarare!" Haha, lite skämmigt, men hon är grym morsan.

     Nu ska jag ta och färga mitt skitiga hår. För om man färgar håret när det inte har tvättats så fastnar färgen bättre, deni. Eller så äre jag som är tönt och lyssnar för mycket på frisörerna som jag klipper mig hos.
     Imorrn blir det lite jobb, trodde att det skulle skita sig den här månaden, men jag har fått en massa tider den här veckan så nästa lönen verkar bli lagom fet ändå.

     Ska ta och slänga upp de två sista delarna av Malmötrippenfilmen, när jag styrt upp skiten. Drygt att man bara kan tanka upp en film som är högst 10 min och så lyckades jag även flytta på det jag redigerat så att jag måste göra om allt igen. Kük.
   Nej, nu blire hårfärgning. BOYAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0