Upp ur soffan, upp och sluta våndas

2009-06-22 @ 02:21:00
     Fick en liten puff idag av styvfarey. Satte mig och gjorde tre teoritester och fick godkänt på två av de. Ska ligga i som fan så att jag får hela körkortsgrejjen överstökad. Skulle vara grymt skönt.
     Men jag hatar att jag ska behöva känna pepp när jag får en deal liksom. Som en barnunge. Men man är väl kanske inte vuxen än, även om det står i papprena.
     Imorgon så börjar renoveringen av lägenheten. Päronen ska komma hit och börja riva och grejja. Har körlektion 9.25, sen så joinar jag också. Skönt att ha något att göra, något som gör att det blir en liten change. Typ.
     Och på fredag så drar jag till Fridabruden och chillar och festar loss.

     Är trött på att vara depp som fan, men kvällarna/nätterna är som jobbigast. Och jag har bilden i huvudet, bilden av det som jag älskade mest. Så som det aldrig kommer bli igen, det jag aldrig kommer få uppleva igen. Önskar att någon kunde komma eller att något kunde hända som gör att jag kommer in på ett nytt spår, nya tankar, nytt liv.

     Ska försöka skratta imorgon. Och sluta skriva en massa skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta inte.

Det är bara du som kan ta tag i ditt eget.

Saknar dig. Puss

2009-06-24 @ 20:09:19
URL: http://koolkidkattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0