Tristess-lista

2009-06-17 @ 04:43:48
Kärlek: 
Är du kär just nu? Fuck it.
Har du någon kille just nu? Nej.
Har du dumpat någon? Jo.
Har någon dumpat dej? Jo.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Inte för skojs skull direkt, mer att jag är dum i pallet och kan känna mig elak ifall jag inte säger så.
Vem kramade du senast? Lillasyster.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? No no.

Familj: 
Hur många är ni i din familj? Fem stycken, mor, far, lillasyster och lillebror och så jag då.
Trivs hemma? Skönt att bo ensam ibland, ibland inte.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Inte rymt direkt, men dragit därifrån jävligt snabbt kan man säga.
Har skrikit och slagit din mamma? Aldrig.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Nej.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Ja, såklart.

Vänner: 
Du har vänner? Man vill ju tro det.
Du brukar vara med? En utvald klick.
Vem/vilka träffade/var du med sist? Kattisbruden.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Har bara snygga vänner såå, eeh. 
Är det okej att ha kill-kompisar? Ja, vafan.
Har du pussat någon av dina kompisar? Ja-a då. 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Haha, nej? 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Typ.

Alkohol: 
Har druckit alkohol? Ja.
När drack du alkohol senast? Idag, tisdag/onsdag.
Vem bjöd dig på alkohol? Bjöd mig själv.
Vad var det för sorts alkohol? Smilecider ftw.
Brukar du dricka alkohol? Ja, antagligen.
Har du druckit öl? Ja, i brist på annat.
Har du varit full? Jävligt uppenbart kanske.

Dåliga tider: 
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Ja.
När grät du senast? Idag.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Ja.
Du har slagit ner någon? Inte ner någon.
Du har skadat någon med flit? Ja.
Har du någon gång viljat döda någon? Ja. 
Vem bråkade du senast med? Elias.
Du har blivit våldtagen? Nej.

Övrigt: 
Motto? Det löser sig.
Film? För många.
Musikgenre? Massa.
Lyssnade senast på? Björns Vänner - Vad behöver jag med ett foto på dig?
Var det här kul? Nej och nu ska jag kolla klart på avsnittet med The Sopranos som jag kollar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0