Stuck in fucking reverse

2009-06-16 @ 02:36:17
     Bortsett från peppresan till Oslo för att träffa Frida-bruden och hennes dudes så känns det som att den här sommaren komma suga något otroligt. Sämsta sommaren på länge. Alla drar någonstans, alla gör något med sitt liv och vad gör jag? Jo, jag sitter i Enköping och låtsas vara duktig och vuxen och skit.
     Jag orkar inte höra allt roligt som folk ska göra, varför? För jag är svartsjuk och känner mig jävligt ensam helt enkelt. Men nu har jag ju gjort det jag gjort och om jag inte hade gjort det hade jag gått omkring och våndats ändå. Pest eller kolera liksom. Därför tog det ett jävla tag innan jag tog tag i allt.

     Nu ska jag fixa en varma koppen-minestrone och sen sova...

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0