Slacker maniac

2009-06-15 @ 14:10:54
     Jag som hade ställt klockan på 10, tror ni jag kom upp eller? Hah, yeah right. Gick upp för en halvtimma sen. Hade ju tänkt gå förbi körskolan och boka in en körlektion, men det får bli imorgon istället. Men jag ska ta och börja packa ner alla filmer och böcker från min bokhylla. Så att jag känner att jag har gjort något ordentligt åtminstone.
     Försöker hitta torrents med Nina Kinert och Björns Vänner som funkar, men jag hittar fan inga, drygt. Aja, ska försöka vara uppstyrd idag, vilket brukar sluta med att jag skjuter upp allt till dagen efteråt. Men en sak jag kan göra är iallafall att maila ungdomsmottagningen om att kirra nya p-piller. Wooh.


Kaffe, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0