För jag drar nu (imorrn)

2009-06-25 @ 23:08:14
     Sitter och småsegar framför teven hemma hos folket. Fick besök av två finska släktingar idag och jag kan höra de snarka på övervåningen. Tror det är min moster och hennes man, haha, bra att man inte vet, men jag har så många mostrar. Tror det är min moster. 
     De verkar inte snacka svenska alls, så när de säger något står man där som ett fån och bara ler. Men det funkar. Keijo (mosters man) frågade om jag skulle ha lite whiskey, haha. Näeh, tack, det är bra för mig.
     När de kom hoppade flaska efter flaska med all sorts alkohol upp och mor och far fick två, en baileys och en med vitt vin. Tyckte att jag kunde få ta med Baileys-flaskan till Norge, eftersom att mina päron i princip är nykterister, men nej, den gubben gick inte tydligen.

    Allt är packat och klart och imorgonbitti ska jag upp runt 8 och fixa och dona och sen ta bussen 9.35. Måste byta och grejja i Västerås, men de blir finfint. Nu ska jag slaggish, peys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0