You'll catch bigger fish in the sea if you manage not to drown in it

2009-07-07 @ 12:49:55
Snor en lista från Frida.

Namn: Henna FK.
 
Hemma för mig är: där jag är som lyckligast. Men officiellt är  det min lilla lägenhet i Fanna. Men det ska styras lägenhet i Uppsala har jag bestämt mig för.

Den bästa morgonen: är att vakna, veta att man kan snooza i 2 timmar till och sen somna om. Eller att vakna med någon bredvid sig som man kan ligga och kramas med tills man inte orkar mer, eh </3

Det här äter jag till frukost: oftast ingenting, men alltid en snus på morgonen hur mycket det än fuckar upp min mage.

Så här tar jag mig till jobbet: buss 803 mot Bålsta.

Röst i radion jag vill vakna till: lyssnar inte på radio fan.

När jag var tolv år drömde jag om: kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då. Gick väl i skolan antar jag, men jag vettefan, har väl förträngt jävligt mycket.

En gång svalde jag en: en insekt eller två har man väl råkat svälja.

Det blir ingen sommar utan: goda vänner, musik, fylla, festivaler och hetta.

Min skämslåt är: bah, jag skäms inte.

Mitt favoritljud: skratt från vänner och fina ord.

Person jag helst vill vara: någon fet fotograf som får travla hela jorden runt och fota.

Men är nog mest som: mig själv, har lite svårt för att försöka vara någon annan liksom.

Synd jag vill bli förlåten för: att jag snart kommer ruinera mina föräldrar och att jag sitter och är patetisk när jag är ensam osv.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag snor den här :D

2009-07-09 @ 19:22:49
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0