We knew from the start that things fall apart, intentions shatter, she like that shit don't matter

2009-07-24 @ 22:24:05
     Man kanske borde sova när man kommer till den här jävla gränsen. Försöker se det som en grej som går över. Men det är för påträngande. Jaja.

     Har börjat snackas om en roadtrip och det känns pepp som fan. Måste bara byta tid med folk och grejja på jobbet. Men det är en piece of cake. Hoppas bara inte chefen blir suris för att man byter tider och krånglar, fast jag har ju faktiskt inte krånglat på länge så, plus att jag inte har varit sjuk på länge också. OCH så har jag faktiskt tagit en massa extratider. Sådeså.
     Hoppas jag får vara fotograf på URF också, skulle vara hur fett som helst om Ragnar kirrade det. Askul. Var jag ska sova är en annan femma, men sånt löser sig. Får väl crasha hos någon, däcka så att ingen kan flytta på mig. Låter bra det där.

     Tog en tid på frukten imorgon. Jag som ville sova ut och vara ledig två dagar. Men men. Slipper tänka iallafall.

Hejhejhej.


//The joy the flowers bring me 
The pain still has me sinking 
All while my heart gently weeps 
Your smile has got me shrinking 
The tears in your eyes are twinkling 
Because the heart gently weeps//

Kommentarer
Postat av: Paulina

nice o va fotograf på URF

2009-07-25 @ 12:17:34
URL: http://itsinyoureblood.blogg.se/
Postat av: Paulina

fel adress innan haha.

2009-07-25 @ 12:18:03
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0