Tristessen tar överhand

2009-07-22 @ 21:00:59
     Okej. Nu har jag gjort allt jag kan göra typ. Lagt upp alla kläder som jag rensade ur garderoben, samt skor som jag inte använt och inte kommer använda och så rensade jag i filmhyllan också typ. Blev typ 15 filmer. Har lagt upp allt på tradera också. Så jag har hållt mig sysselsatt de senaste dagarna. Men nu börjar tristessen komma krypandes. Skönt att jag ska jobba imorgon iallafall. Även om jag börjar klockan fucking 6, men aja. Lönen i augusti kommer bli saftig, saftigare än vad min lön har varit på länge kan man säga. Jävligt värt.

     Känns som att jag borde ta mig ur min bunker och göra något snart och på fredag så får jag ju lön så. Då har jag ingen ursäkt längre. Är ledig i helgen också, så det är skönt. Kanske tvinga med mig någon och se Harry Potter-filmen, haha.
     Mor och bror kom förbi med mina barstolar som de köpt på blocket. Passar perfekt.

     Har fan ont i huvet, borde lägga mig och läsa och sen sova, ska upp halv 5. Thug life.

     Peys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0