Oslo Update

2009-07-03 @ 01:29:17
     Kom hem imorse 05.30 efter en jävla resa. Men jag kan ju börja från början kanske. Drog den 26e, bussresa i 7 timmar, kramp i ben och ont i röven. Men till slut var jag framme i ett kokhett Oslo. Frida kom och mötte mig och vi promenerade hem till henne. Träffade Kricko (hennes dude), Rasmus och Per, de bor alla i samma lägenhet, som ett litet kollektiv. Fett fin lägenhet faktiskt, mysigt. Den är på nedervåningen så folk tenderar att använda fönstrena som ingång, haha.
     Efter att ha installerat mig så drog vi förbi några polare till de som bor några kvarter bort. En massa folk var där Oskar, Achmed, Ali, Ola, Micca (eller hure stavas..) och fler typ.
     Vi chillade på deras gård ett tag och så, blev sen astrött och partypoopade och drog hemåt och sov. 
     Nästa dag så drog vi till stranden för att bada och steka lite i solen. Asvarmt, asmycket folk. I letandet efter en bra plats så råkade vi komma ända till Naturiststranden, haha. Men ingen var direkt pepp på att ha en gammal gubbsnopp viftandes förbi en, så vi vände och hittade en bra plats till slut. Låg där ett tag, tog ett dopp, men botten var täckt i stenar och skit så varje gång man skulle ta ett steg dog man nästan. Men jag har doppat mig iallafall, woho!
     Sen tog vi bussen hemåt och stötte på gänget (de som bodde några kvarter bort), snackade lite, sen skulle de vidare. Vi fortsatte hemåt och chillade mera.
     Jag är så kass på att berätta allt fan. Men vi var på Hausmania som var najs, de spelade dubstep och de va grymt. Näst sista dagen så visade Frida runt mig lite överallt också. Har även varit på nattmission efter blommor till grabbarnas rabatt haha, (kvarteret bort-grabbarna). Crazy.

Kändes lite snopet att dra hem eftersom att de fem dagarna jag var borta kändes som två. Allting gick assnabbt fan. Men jag planerar nog en resa igen, när jag styrt upp saker här hemma. Men det var en välbehövlig liten brake iallafall.

Lots of lööv till V-ås/Osloclicken! <3

Kommentarer
Postat av: lille f

right back at yoouuu <3

2009-07-03 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0