Måste haffa haffa mitt fliiis

2009-07-31 @ 22:28:08
     Jao. Hoppade in för Emmabruden på jobbet idag. Chill, men fan, jag blir så jävla rastlös, märker hur jag sitter och darrar med benet. Men jag vet vad det beror på. Aja, whazevva. Såklart så började det regna när jag skulle cykla hem från bussen, samma som igår, kommer fan bli sjuk eller nått, lagom till festivalen också. Hoppas fan att jag inte får feber sista dagen igen som jag fick förra året. Fast det var ju för att man gick mitt i natten till Sunnersta från festivalområdet, en jävla bit att gå.
     Men jag har ju Lina att dela tält med, får väl våldsskeda henne eller något om det blir för kyligt.

     Såg Brüno igår med Gabbe, Erik och Ejnar. Hahaha, sjuuukaste. Man satt och vred sig av pinsamhet och garvade ihjäl sig. Typ.

     Aja, ska ta en jävligt varm dusch nu. Och sen kirra festivalsoundtrack. Och imorrn är det första augusti, det var fan nyss maj.

Igår med grabbsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0