It's goooood.

2009-07-16 @ 16:57:45
     Kirrade körkortet idag och det känns overkligt som fan. Overkligt att jag inte kommer behöva plugga teori längre och att jag inte behöver nojja över uppkörning. Trodde seriöst att jag inte skulle klara av det, tyckte jag gjorde vissa fel, men tydligen inte. Satt och tänkte "det skiter sig, det skiter sig..." men sen när hon säger att körningen är godkänd så brister jag ut i ett nervöst och falsettklingande "Vaaaaa? Herregud" och skakar som ett asplöv medan hjärtat går i hundraåttio.
     När jag går därifrån så känner jag mig lite yr, yr men glad, så inibängen. Messar alla jag känner och ringer familjen. Nu är det avklarat, nu får jag köra bil, helt själv. Kommer kännas läskigt första gången jag sitter ensam bakom ratten. Man har ju alltid haft något bredvid en.
     Men bil kommer det inte bli på ett bra tag, för det kräver en massa pengar, vilket jag verkligen inte har just nu. Och där är nästa grej att nojja över. Pengar. Men jag överlever, det gör man alltid. Men det sura är att jag inte kommer ha råd med URF i år, hade ändå inte tänkt åka tror jag. Så schpeeelaroll.

     Ska snart dra ner till familjen och käka middag. Mor, syster och bror kom hem idag från min moster i Småland idag också, så de har man inte sett på ett bra tag. Life is gooooood.
     Och tack alla som gratulerat mig <3


Glad tjej.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Yäy.

grattis då =)

2009-07-16 @ 21:06:26
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0