It becomes you in a strange kind of way

2009-07-19 @ 23:53:15
     Har kommit till en ganska stor insikt. Det är väl menat att det ska vara bra, men jag vet inte, känns bra gör det inte iallafall. Men med tiden kanske det blir bättre. Det är som att jag ser tillbaka på 7 år och får en aha-upplevelse. Känns som att jag har fått en förklaring till varför saker och ting har varit, känts och blivit som det blivit.
     Det har gått emot en, man har antingen kämpat, styrt undan det och låtsats som ingenting, varit strong, sen någon annan gång så har man skrikit ut det överallt, pratat med alla, förklarat, jämrat och gråtit. Nästa gång det har kommit tillbaka då har man inte velat jämra sig utan spelat strong och sen nästa... ja och sådär har det gått, fram och tillbaka. Sen jag var 13 år eller så.

     Och nu är jag 20. 20 år och med insikten. Lite läskigt samtidigt. Vad händer nu? Har man varit van vid något i nästan hela sitt liv så... Men, vi ska inte gå händelserna i förväg. Får se vad som händer.

Minestronen och jag nu. Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0