Nattuppdatering

2009-02-25 @ 01:13:58
Imorgon är det sista lektionen på delkurs 1 av kursen. Ska bli skönt att få en liten genomgång av allt man har försökt ta in de senaste veckorna. En hel del, dvs. Men jag missade bisatsdelen, så det är bra de. Började på en sammanfattning av allt, för att göra det lite enklare för mig och nöta in samtidigt.

Meena ringde från Ica idag också och frågade om jag kunde hoppa in imorgon. Så jag jobbar ett kvällspass imorrn, vilket behövs, har inte fått så många tider, eftersom att jag jobbar varannan helg men jag var sjuk en av de dagarna, men jag har tagit igen det nu iallafall vilket är skönt. Fick lönen precis också. Om jag verkligen håller band på mig själv så kommer den här månaden bli great. Och det måste jag fan göra. Pallar inte gå utan pengar de sista 2 veckorna som det har blivit varenda jävla vecka. Fast nu så finns det inget som verkligen behöver köpa (förutom mat då), eller har kollat in. Ska leva jävligt snålt nu.

Önskar jag kunde skriva så fint och poetiskt som Frida men det blir alltid patetiskt och så onödigt djupt.
Har väl varit lite och pendlat mellan skit och mindre skit känns det som. Allt på grund av skolan, prestaionsångest is the shit och lillsyrran är precis som mig.
Men jag pratade lite med mami i telefon idag och fick pepp, så det kommer lösa sig.

På torsdag är jag ledig och ska dra till körskolan och göra lite tester på deras datorer och sen åker jag till Elias och myser resten av dagen. Tror inte det är någon lektion på fredag, skulle vara någon reserv, men den skippar jag nog. Antingen så stannar jag hos Elias, fast jag måste ju ändå hem på kvällen för jag börjar kl 8 på lördagen. De resterande dagarna kvar till tentan som är den 4e mars äre råplugg som gäller. Få ordning på allt vad fraser, prefix, satslösningar och ordklasser heter.

Men nu ska jag nog läsa lite tror jag, eller så sover jag helt enkelt vilket jag borde göra, som vanligt. Håller på och läser Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Tänkte läsa den innan jag ser filmen.

Peys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är. <3 bluebird är grym förresten, spelade sönder den låten ett tag!

2009-02-25 @ 23:24:56
Postat av: Anonym

det var jag(frida) som skrev btw :)

2009-02-25 @ 23:25:39
Postat av: Henna

Hihi :*

2009-03-01 @ 11:31:04
URL: http://hfk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0