Les Jours Tristes

2009-02-08 @ 23:04:11
Vaknade runt halv 2 idag. Skulle ha övningskört med mor men det var så dåligt väder så vi sket i det. Synd, för annars kanske jag hade kommit upp i tid. Men men.
Gick upp, styrde upp mig lite och sen tog jag bussen till päronen och käkade middag där. Snackade lite skit och visade roliga klipp på youtube. Mamma älskade de fulla öststatarna, hahaha. Köpte snus, juice och hallonkransar på Ica och fick sen skjuts av mor hemåt. Har spelat lite wow dårå, Jakke hjälpte mig så att jag blev lite bättre.
Älskling ringde också när jag var hos päronen och sa att han skulle på arbetsintervju på torsdag på burger king. Så jävla bra, hoppas fan får det som fan! Han behöver verkligen the money. Men det går nog bra, peppar, peppar.

Imorgon äre skola igen. Fast det är bara en föreläsning som slutar 12, så det är skönt. Handlar om fonologi, tror det är om hur man uttalar ord. Drar sen till Kattis och slaggar där, är nämligen ledig på tisdagen och det är ju najs. Vi kanske köper några cider och hare trevligt.
Bruden gick ju fan vidare i Musikdirekt idag också, så jävla bra. Har inte hört hennes grejjer, vilket jag måste göra. Försökte klura ut hennes myspacesida, men hittade den inte. Får ta och fråga sen.

Nu ska jag ta och fixa Facket-grejjen, ska alltid sluta vara medlem för jag tjänar ändå inget på det. Om jag blir arbetslös så får jag ändå ingen A-kassa för jag jobbar inte tillräckligt mycket i veckorna. Man ska jobba minst 17 timmar per vecka och jag jobbar ju så oregelbundet så det funkar inte liksom. Varför betala medlemsavgift för något som jag ändå inte har användning för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0