Jag vill ju bara ha peez and löv

2009-02-13 @ 00:31:29
Chill dag typ. Gick upp halv 11, satte mig på bussen till skolan, lektion i 3 timmar. Handlade om satslära och skit. Men det börjar lossna, iallafall på lektionerna, sen gällere ju att komma ihåg allt när man sen ska sitta hemma och försöka öva, men men.
Grabben har fått jobb på Burger King idag också, hur jävla bra som helst! Fan vad skönt.

Handlade lite käk och drog sen hemåt efter skolan iallafall. Lagade mat och sen har jag suttit och spelar och bara degat. Det känns fan som att det äre enda jag orkar med nuförtiden haha. Ååh, ångest. Men imorrn så ska jag och Elle dra på bio och se Allt flyter. Ska väl hitta på något med Lina nästa vecka också. Har ju fan inte träffat tjejen på aslänge. Skulle ha hängt med på en kryssning nu i helgen om det inte var för att jag jobbar då. Och jag kan inte skippa det för jag har ju sjukanmält mig fett mycket. Inte bra. Ambitionen tryter, men inte the cashneed liksom. Vill fan bara att farsan kommer igång men renoverandet av min lägenhet så att man sen kanske kan börja kolla runt på lägenheter i Uppsala. Idag kände jag hur less jag är på att åka buss hela dagarna. Flera timmar spenderas på att bara ta sig från ett ställe till ett annat. Timmar som man kunde ha gjort annat vettigt på. Fast när jag väl har tid att slösa så slösar jag det på ovärda saker. Aja. Undra om man ska smaka på rosévinet man fick av Elle efter att han var i Alperna? Aaaeh, känns lite fel att sitta och dricka vin själv en torsdagskväll.

Bjuder på lite funky indier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0