Snart kommer vi AMSTERDAM!

2009-12-25 @ 21:05:05
Skulle ha jobbat idag. Men när jag precis skulle gå till bussen så kom det lilla jag käkat till frukost upp som en raket. Måste ha varit för att jag inte sovit ordentligt och glömt att ta mina antidepp. Men nu är det bättre. Drygt dock. Förlorar en massa pengar plus att jag och Sonny skulle ha åkt till Västerås för att hooka med Frida och folk. Men men. Vi får ta och åka till Oslo någon gång nästa år istället.
Så det blev att bara ta det lugnt idag, förbereda inför packningen imorgon. Rör mig mot Handen och baby, för att sen åka ta planet till Amsterdam 17.20 på Söndagen. Kommer bli grymt!

Julafton var förressten grymt trevlig och mysig. Kollade på Kalle Anka som jag lyckades somna till också haha. Sen åt jag världens godaste potatisgratäng och oxfilé någonsin. Sen var det dags för julklapparna. Fick min efterlängtade digitalkamera så nu har jag något att dokumentera Amsterdamresan med. Hur bra som helst mor och far!


Förberedelser. Kommer som vanligt ta med för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0