Hej å hå, tomtar små

2009-12-09 @ 00:45:12
Har spenderat de senaste 4-5 dagarna hemma hos Sonnyboy och bara tagit det jävligt piano. Jobbade dock på lördag, men det gick smärtfritt, någorlunda. Slapp ha jouren, eftersom att min handled fortfarande inte är riktigt tiptop plus att min höft fortfarande smärtar. Låter som ett dagboksinlägg av en 60plussare. Men men. Man har ju slitit så otroligt mycket, typ.

Amsterdam närmar sig och det kommer blir grymt. Som fa-an. Har även löst julklappskrisen, så nu har jag mitt julsamvete på det torra iallafall. Tack och lov för erbjudanden som gör att man kan betala först i slutet av februari. Hallelujaaaah.

Jag och Sonny var föressten och såg syrrans skolas julshow. Vi satt där som några idoljurys och totalsågade vissa. Men såklart så var ju syrran bäst. Även om hon inte fick välja låt så gjorde hon den galant. Hon sjöng temat till Vänner och blev kompad av en massa andra kids i hennes klass. Duktiga barn. Ska ta och slänga upp det jag filmade med mobilen. Hoppas det blev någorlunda bra ljud.


GE MIG EN KAMERA! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0