Det rullar på som det ska

2009-12-21 @ 22:44:20
Precis. Det rullar på otroligt bra just nu. Har en bra snubbe vid min sida, det är snart julafton, vilket betyder mys med familjen, på fredag ska jag träffa en god god vän jag inte har sett på väldigt länge och på söndag åker jag och mister cool till Amsterdam och lever loppan. Älskar att ha saker att ser fram emot, det bästa som finns. Och du Sonny är den största anledningen till att är prima just nu.

Har dammsugit (julstädat) lite, ska ta tag i disken imorrn efter jobbet. Har också slagit in lite paket och sådära.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen spela lite x-box.

Här är lite bilder från jobbet idag. Min iPhones kamera är under all kritik när man fotar på avstånd..

Pernilla hämtar sin julklapp.
Lina och en tomtejossan.
Brudar.



Kommentarer
Postat av: SonSon

jag älskar dig, du är bäst!

2009-12-25 @ 23:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0