Ups and downs, downs and outs

2009-08-17 @ 18:25:02
     Det är ett jävla mysterium alltihopa. Hur man ena stunden panikar över allt och sen ena stunden klarat av att lugna ner sig själv och se på allt på ett annat sätt. Det löser sig, det gör det alltid. Genomgår en fet jävla omställning för tillfället och jag kommer komma tillbaka till mitt "liv", vad det nu är. Så töntigt att jag måste intala mig själv att jag har bra människor omkring mig som tycker om mig, som finns där vad som än händer. Måste inse att inte en jävel är tankeläsare också. Kanske borde ta och uttnyttja de där löftena om att man kan ringa närsomhelst. Men det är lika jobbigt varje gång man gör det.
     Och alla jävla felsteg och misstag man har gjort får man försöka se som läxor att lära sig av istället för att vältra och älta de fram och tillbaka. Fille får stå för dagens mode idag. Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0