Trötter, that's me...

2009-08-14 @ 23:15:34
     Seg dag, men den har varit okej ändå. Det blev strömavbrott på jobbet två gånger idag, inte så speciellt kul när man sitter i kassan och det är hur lång kö som helst i alla kassor. Men strömmen kom tillbaka efter ett tag båda gångerna så det var lugnt. Men vissa människor verkar inte fatta att vi på ICA inte kan göra ett skit åt strömavbrott (hela centrum låg nere...) och såklart kan vi inte låta folk ta med sig varorna hem och komma och betala imorgon. Sorry, shit happens, men någonstans så får fan servicen ta slut.
     Det är sjukt hur handikappad man blir så fort el eller datorer eller något annat tekniskt inte funkar som det ska. Vad skulle man göra utan allt tekniskt? Man kanske skulle börja leva på riktigt, eller något, vettefan, haha.

     Är lagom seg som vanligt, käkade och tog en dusch direkt när jag kom hem. Börjar kl 8 imorgonbitti vilket betyder att jag måste upp kl 6 för att ta bussen som gör att jag är på jobbet halv 8. Det blir mycket kulor iallafall, dagen kommer gå fort, har en tendens att göra det. Ska försöka komma i säng någorlunda skapligt.

     Let's kicka lite Iskub.


"Today I didn't even have to use my A.K.
I got to say it was a good day"

Haha.

Kommentarer
Postat av: frida

så jääääääävla bra låt! haha men serri, brukar lyssna på den när jag vill bli peppad, puss kom hit nu.

2009-08-15 @ 02:19:00
URL: http://ohsoslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0