Pengar i fickan eller ett ess i ärmen

2009-08-12 @ 19:20:11
     Har fått en del saker avklarade på min lediga dag. Disk, tvätt och dammsugning. Drog en sväng förbi päronen, käkade lite och hämtade laddaren till mobilen. Lyckades skrapa ihop till en dosa snus med hjälp av pantning och sen rackade jag två toarullar från päronen. Försöker att inte freaka ur, jag vet att det alltid löser sig. Men det är drygt när man vill och är van vid att alltid ha kontrollen över allt. Men ibland så är ju livet fullt av överraskningar. Snart så är jag på fötter igen, det var ett tag sen.
     Resten av kvällen hade jag tänkt spendera i chillmode och kanske se om det går något värt på teve eller varför inte sitta och surfa igenom en massa korkade bloggar och få sig ett gott skratt? Imorgon är det kvällsjobb som vankas, skönt, för det innebär att jag kan sova till typ 13 om jag känner för det.
     Det är så jävla drygt att ens närmaste polare ska vara spridda utöver hela landet och även utanför landet. Snart drar Lina till Örebro för att plugga också. Men en positiv grej är ju att då får man resa mycket och se nya ställen och grejjer. Jajaa.

Balkongvy, vilket härligt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0